• Forrige leksjon
  • Spill av
  • Neste leksjon
  • Tilbake 10 sek
  • Fram 10 sek
  • 00:00 / 00:00
    Slå av lyd
  • Innstillinger
  • Fullskjerm

Nettkurs i Excel: for markedsførere

Espen Faugstad

1

Introduksjon

Utvid eller slå sammen
2

Facebook (klargjør)

Utvid eller slå sammen
3

Facebook (analyse)

Utvid eller slå sammen
4

AdWords (klargjør)

Utvid eller slå sammen
5

AdWords (analyse)

Utvid eller slå sammen
6

Avslutning

Utvid eller slå sammen

Kursbeskrivelse

  • Espen Faugstad
  • 34 leksjoner
Jeg har hørt det sagt flere steder, data er den nye oljen. På noen måter kan jeg være enig. Data kan hjelpe deg med å ta bedre beslutninger, øke effekten av i din digitale markedsføring og gi deg en konkurransefordel i markedet. Men denne "nye oljen" er ikke så mye verdt hvis man ikke vet hvordan man analyserer og tar den i bruk. I dette kurset kommer Espen Faugstad til å lære deg hvordan du analyserer data fra Facebook og Google AdWords ved hjelp av Microsoft Excel. Du kommer til å lære å regne ut ytelsesindikatorer som: CPC, CPM, CTR, CPA, LTV og ROI. Videre lærer du å lage en pivottabell og avdekke styrker og svakheter ved egen digital markedsføring. Målet mitt, å lære deg hvordan man tar bedre beslutninger basert på data.
Vis mere

Anmeldelser

0
(0 anmeldelser)
5
4
3
2
1