3t 19m ⋅ 47 videoer ⋅ 83 deltakere
I dette kurset lærer du å opprette og konfigurere en Facebook-side for en bedrift eller organisasjon. Du lærer å definere en målgruppe, forstå hvordan algoritmen tenker og hvorfor engasjement er blitt så avgjørende for å få organisk rekkevidde.
Du kommer også til å lære hvordan du skaper engasjement gjennom å opprette forskjellige typer innlegg, skreddersydd en nøye utvalgt målgruppe. Utover dette kommer du også til å lære å bruke «Creator Studio», det nye publiseringsverktøyet til Facebook. Men viktigst av alt, du lærer å fange oppmerksomheten til følgerne dine og ta opp en sentral posisjon i nyhetsfeeden.
I kapittel 01 lærer du på opprette en Facebook-side. I kapittel 02 lærer du å konfigurere en Facebook-side slik at du får maksimalt ut av potensialet som ligger der. I kapittel 03 lærer du å bygge inn Facebooks’ Social Plugins på nettsiden din, slik at besøkende enklere kan like bedriftssiden.
I kapittel 04 lærer du å definere målgruppen din og lage en persona. I kapittel 05 lærer du alt om engasjement, og hvorfor det er viktig for å få organisk rekkevidde. I kapittel 06 lærer du å opprette forskjellige typer innlegg via «Creator Studio», Facebooks’ nye publiseringsverktøy. I kapittel 08 lærer du om de resterende funksjonene som er tilgjengelig. I kapittel 09 lærer du å bruke Facebook innsikt.
Vær den første som skriver en anmeldelse.