• Forrige leksjon
  • Spill av
  • Neste leksjon
  • Tilbake 10 sek
  • Fram 10 sek
  • 00:00 / 00:00
    Slå av lyd
  • Innstillinger
  • Fullskjerm

Nettkurs i Linkedin: annonsering

Espen Faugstad

1

Introduksjon

Utvid eller slå sammen
2

Konverteringssporing

Utvid eller slå sammen
3

Ny annonse

Utvid eller slå sammen
4

Strategier

Utvid eller slå sammen
5

Rapporter

Utvid eller slå sammen
6

Avslutning

Utvid eller slå sammen

Kursbeskrivelse

  • Espen Faugstad
  • 19 leksjoner
LinkedIn er verdens største profesjonelle nettverk med over 567 millioner medlemmer verden over. LinkedIn har circa 1,1 millioner norske medlemmer, og kan derfor potensielt bli en god markedsføringskanal for din bedrift eller organisasjon. I dette kurset lærer du å annonsere på LinkedIn. Du lærer å lage annonser, definere en målgruppe, velge et budsjett og analysere effekten av markedsføringskampanjene dine ved hjelp av LinkedIn og Google Analytics. Kurset dekker, kort fortalt, alt du trenger for å komme raskt i gang med annonsering på LinkedIn. I kapittel 01 lærer du hvordan LinkedIns kampanjeadministrator fungerer. Dette omfatter hvordan du lager en konto, kampanje og annonse. I kapittel 02 lærer du å installere konverteringssporing på egen nettside. I kapittel 03 lærer du å opprette en kampanje og annonse. Dette omfatter hvordan du oppretter en kampanje, sporer konverteringer, lager en annonse, definerer en målgruppe og velger et budsjett. I kapittel 04 lærer du 3 effektive annonsestrategier som du kan ta i bruk. I kapittel 05 lærer du å mål effekten av markedsføringskampanjene dine. Dette omfatter hvordan du analyserer effekten av annonsene dine ved hjelp av statistikk fra LinkedIn og Google Analytics. Du blir også introdusert for et nyttig verktøy som heter Hotjar.
Vis mere

Anmeldelser

0
(0 anmeldelser)
5
4
3
2
1