• Forrige leksjon
  • Spill av
  • Neste leksjon
  • Tilbake 10 sek
  • Fram 10 sek
  • 00:00 / 00:00
    Slå av lyd
  • Innstillinger
  • Fullskjerm

Nettkurs i Twitter: annonsering

Espen Faugstad

1

Introduksjon

Utvid eller slå sammen
2

Lag en kampanje

Utvid eller slå sammen
3

Analyse

Utvid eller slå sammen
4

Avslutning

Utvid eller slå sammen

Kursbeskrivelse

  • Espen Faugstad
  • 11 leksjoner
Twitter er et amerikansk gratis nettsamfunn og en mikrobloggingtjeneste som lar brukerne sende og lese andre brukeres oppdateringer, som er tekstbaserte meldinger bestående av inntil 140 tegn. I dette kurset lærer du hvordan man markedsfører på Twitter. I starten av kurset lærer du hvordan man lager en annonsekonto på Twitter. Deretter lærer du hvordan man lager en kampanje. Dette omfatter hvordan man lager annonsen, bestemmer hvem som skal se annonsen og hvor mye man er villig til å betale for å vise annonsen. I slutten av kurset har du lært alt du trenger for å kunne markedsføre på Twitter. Det første du lærer er hvordan du logger inn på ads.twitter.com og konfigurerer din konto. Deretter lærer du hvordan du legger til en konverteringssporing. Dette er veldig viktig, uten det kan du ikke måle effekten av dine kampanjer og annonser. Videre lærer du hvordan du lager en annonse, legger til reklamemateriell, definerer en målgruppe og velger et budsjett. Du lærer også hvordan du analyserer statistikk for å avdekke effekten av dine annonser.
Vis mere

Anmeldelser

0
(0 anmeldelser)
5
4
3
2
1